Sociālo mediju informatīvā kampaņa “Tiecības”
Projekta atskaite
Sociālo mediju informatīvā kampaņa “Tiecības” ir 12 dokumentālo video sērija, kas veidota ar mērķi aktualizēt sabiedrībā tēmu par ticības un garīguma nozīmi cilvēka dzīvē un rosināt atklātu diskusiju par Dieva jeb Augstāka spēka klātesamību un Viņa ietekmi uz cilvēka ikdienas gaitām.
Video sēriju veidotu sešu sabiedrībā atpazīstamu personu un sešu Latvijas Romas katoļu baznīcai piederošu personu liecības par ticības nozīmi viņu ikdienā, ticības ietekmi uz viņu personībām un citām dzīves kvalitātēm un jomām. Katrs video būtu vidēji trīs minūtes garš.
Kampaņas uzdevums būtu caur parauga jeb liecību sniegšanu rosināt sabiedrību kļūt atklātākiem, brīvākiem, drosmīgākiem veidot sarunas ar līdzcilvēkiem par savu ticību, iekšējo pārliecību par Dievu; rosināt sabiedrību veidot dialogu un dalīties pieredzē par Dieva klātbūtnes piedzīvošanu un saskarsmi ar Augstāko savā dzīvē gan klātienē, gan sociālajos tīklos.
Pus gada laikā pēc video uzņemšanas tos plānots publicēt katoļu sabiedriskajā medijā Katolis.lv un tam pakārtotajos sociālo tīklu profilos Facebook, Twitter un YouTube. No katras intervējamās personas sniegtā satura plānots veidot arī rakstus, citātus un citas publikācijas izplatīšanai publiskajā telpā.
Plašāku sabiedrību plānots informēt ar Latvijas kristīgo un citu sabiedrisko mediju starpniecību (piemēram, preses relīžu izsūtīšanu). Plānots veikt arī satura sponsorēšanu sociālajā tīklā Facebook.
Projektam saziedotā nauda tiks novirzīta video filmēšanas un satura apstrādes izmaksu segšanai un ar to saistītajām darbībām: operatora, gaismotāja, skaņas speciālista, montāžas speciālista darbs, interviju transkriptu veidošana un tulkošana, scenāriju izstrāde, publicitātes veidošana u.c., tajā skaitā plānošana un organizatoriskie darbi.
Ar jūsu sniegto atbalstu sabiedrība tiks iedrošināta uz atklātību un dialogu par Dievu un garīgo vērtību būtiskumu un ietekmi uz cilvēka dzīvi.